Razendsnelle IT-ondersteuning

Vastzitten met je werk, onnodig tijdverlies, ellendig lang moeten wachten op ondersteuning… IT kan een bron van ergernis en frustratie zijn.

Nochtans is het doel van technologie net om je vlotter te laten werken. Kleine problemen zijn weliswaar onvermijdelijk en moeten dan ook een snelle oplossing krijgen.

En die snelheid vind je op onze helpdesk.
Ons doel: 99 % van alle issues binnen het uur oplossen.

Onze helpdesk staat paraat voor al onze klanten, van kleine en middelgrote organisaties tot corporate alsook de non-profit sector.

  • Komen bepaalde problemen maar niet in orde? We gaan de uitdaging graag aan
  • Heb je behoefte aan een snel en onderbouwd antwoord op je vragen? We helpen je graag verder
  • Wil jouw IT’er zich focussen op de corebusiness? Onze helpdesk neemt de eerste- en/of tweedelijnsondersteuning graag over
  • Is je IT’er ziek of op vakantie? Onze helpdesk springt graag in wanneer nodig

De overgrote meerderheid van de IT-gerelateerde vragen kunnen we van op afstand oplossen. En is het toch nodig, dan komen we ter plaatse. Tijdens de kantooruren is onze helpdesk permanent bereikbaar. En wil je genieten van 24/7-ondersteuning? Dat kan ook op ons noodnummer.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

it consultant
"De boekhouding werd bij Essentions gedigitaliseerd zodat we nu efficiënter werken en kostbare tijd winnen. Offertes worden digitaal verzonden en ondertekend en er werden integraties voorzien, zoals automatische verwerking van betalingen.é
Essentions
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
Ter-Duinen
De afsplitsing van moederorganisatie CM (Christelijke Mutualiteiten) zorgde ervoor dat de IT-omgeving van Zorgverblijf Ter Duinen volledig afgesplitst moest worden. Er werd een servercluster opgezet en alle data werd overgezet. Op maandagochtend waren meer dan 100 pc’s, laptops en andere apparaten operationeel, net als het wifinetwerk.
Zorgverblijf Ter Duinen
Eigen Thuis
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
Tom Spapens
Bato
ohmega-bikes
Gebruiksvriendelijkheid voorop!
Ohmega-bikes
Intersoc
“Het project stelde het team van Techne voor een boeiende uitdaging. De volledige IT van Intersoc was immers verweven met die van de CM. Na een grondige voorbereiding realiseerde Techne de effectieve migratie tijdens één weekend."
Intersoc
advocatenkantoor
100%
Uptime
"Twee dagen zonder mailverkeer wezen op een onderliggend probleem; een onstabiele IT-omgeving. Techne wist de exacte problemen bloot te leggen door middel van een IT-audit."
De Broeck, Van Laere & Partners
Van Lathem Galmart
"De nieuwe website van VLG moest uitstralen waarvoor zij staan: degelijkheid en efficiëntie. Klanten kunnen eenvoudig en snelle een bestelling plaatsen of offerte aanvragen langs de daartoe voorziene formulieren. De afhandeling van die aanvragen werd vereenvoudigd door ze achterliggend meteen te verwijzen naar de juiste diensten."
Van Lathem Galmart
Chateau La Promesse
"De foto's van het prestigieuze Chateau la Promesse spreken tot de verbeelding. Daarom werd bewust gekozen voor een eenvoudig web ontwerp. De bezoeker wordt meegenomen op een ontdekkingsreis vanaf zijn favoriete toestel, want de website is volledig responsive opgebouwd.
Chateau La Promesse
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2020 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap