Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Extensa
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
1 2
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.