Bel vanaf al je toestellen met één vast nummer dankzij SmartMobile plus

  • Home
  • /
  • Nieuws en tips
  • /
  • Bel vanaf al je toestellen met één vast nummer dankzij SmartMobile plus
DELEN

Je hebt een vast toestel en een smartphone, daardoor ben je op 2 verschillende nummers bereikbaar. SmartMobile Plus van Destiny zorgt voor een oplossing!

Op deze pagina:

SmartMobile Plus

Op kantoor heb je een vast telefoontoestel en daarnaast heb je vast nog een smartphone die je zowel zakelijk als privé gebruikt. Je bent daardoor op 2 verschillende nummers bereikbaar. SmartMobile Plus van Destiny zorgt ervoor dat je op al je toestellen bereikbaar bent met 1 vast nummer én voegt daar heel wat interessante mogelijkheden aan toe.

Danzkij SmartMobile Plus kan je dezelfde geavanceerde mogelijkheden die je op kantoor hebt ook uitbreiden naar je mobiele toestellen. Je draagt met andere woorden een volledige telefooncentrale met slimme samenwerkingsmogelijkheden op zak. Door vast en mobiel te combineren gaat geen enkele communicatie nog verloren en door de integratie met bijvoorbeeld je CRM of ERP heb je alle nodige informatie meteen bij de hand.

Het einddoel is dat je overal je job kan doen alsof je op kantoor zit.

plan je gesprek in

De mogelijkheden kunnen we best aantonen aan de hand van een praktijkvoorbeeld.

Praktijkvoorbeeld: voordelen  van Smartmobile Plus

Patrick is zaakvoerder van een interieurbedrijf dat instaat voor het ontwerp en realisatie van prachtige interieurs. Daarom is hij regelmatig op de baan om klanten te ontmoeten. Dankzij SmartMobile Plus mist hij geen enkele communicatie:

7u25. Patrick is onderweg naar kantoor. Hij houdt ervan om tijdens de rit naar een podcast te luisteren. Daarom heeft hij zijn beschikbaarheid pas ingesteld vanaf 8u. Een klant probeert hem te bellen maar wordt automatisch doorgeschakeld naar een beschikbare collega.

8u05. Patrick zit aan zijn bureau. Hij wordt opgebeld door een klant op zijn zakelijk nummer en beantwoordt de telefoon via zijn vast toestel. Automatisch opent zijn CRM tool zich met de gegevens van die klant. Zo kent hij precies de laatste status en communicatie van die klant en kan hij hem efficiënt verderhelpen.

8u25. Het gesprek is nog aan de gang wanneer hij merkt dat hij dringend moet vertrekken naar een afspraak op locatie. Hij schakelt het gesprek vlot over van zijn vast toestel naar zijn smartphone. Het gesprek kan ononderbroken verder gaan.

9u35. Wanneer Patrick net op zijn bestemming toekomt belt een andere klant op zijn zakelijk nummer. Ook deze oproep komt meteen binnen op zijn smartphone.

9u45. Patrick gaat binnen bij de klant en zet zijn beschikbaarheid uit via de mobiele applicaties. Zijn collega’s weten nu dat hij onbereikbaar is en zijn inkomende oproepen worden automatisch doorgestuurd naar een beschikbare collega.

12u15. Na zijn afspraak besluit Patrick om verder te werken van thuis uit. In de namiddag staat nog een meeting gepland met enkele collega’s. Daaraan neemt hij deel via de video toepassing. Dankzij de screensharing functionaliteint kunnen alle aanwezigen eenvoudig meevolgen.

17u. De werkdag zit erop. Zakelijke oproepen komen nu automatisch op zijn voicemail terecht.

plan je gesprek in

Mogelijkheden van SmartMobile Plus

We zetten de mogelijkheden van SmartMobile Plus nog even op een rij:

  • Ongelimiteerd intern en extern bellen naar alle nationale nummers, vast en mobiel (exclusief ‘In the Office’-profiel) via VoIP
  • Vast-mobiele integratie: bellen en gebeld worden via één vast nummer, ongeacht je toestel
  • Naadloze integratie met je backoffice-applicaties zoals ERP & CRM-software: Teamleader, Microsoft Teams, Salesforce, Gmail en nog veel meer
  • Statussen instellen: toon wanneer en hoe je bereikbaar bent, zowel vandaag als voor toekomstige activiteiten
  • Vlot samenwerken met je collega’s en klanten via chat, videocalls en screensharing
  • Multidevice-ringing: bepaal zelf met welke communicatietool jij je oproepen beantwoordt: mobiel, softphone of een vast toestel
  • Groepsgesprekken en conferencecalls houden
  • Eén voicemail voor alle toestellen
  • Doorschakelen van oproep of beantwoorden door een stemcomputer met keuzemenu (IVR)
  • Kleine callcenters met wachtrijen opzetten, met de mogelijkheid om wachttijden te communiceren naar mensen die inbellen

plan je gesprek in

Hoe SmartMobile Plus gebruiken?

Met SmartMobile Plus kan elke gebruiker kiezen welk toestel het beste bij hem past.

SmartMobile Plus toestellenVaste toestellen

  • Polycom IP Phones

Headsets met draad

  • Plantronics Headset
  • Jabra Headset
  • USB-aansluiting voor PC of mobiel toestel

Headsets zonder draad

  • Plantronics Headset
  • Jabra Headset
  • DECT/bluetooth-aansluiting voor PC of vast toestel

Uiteraard kan je SmartMobile Plus volledig integreren met je mobiele toestel. Je moet dus niet per se investeren in andere hardware!

plan je gesprek in

SmartMobile Plus tarieven

SmartMobile Plus biedt verschillende tarieven op maat van elke werknemer en diens noden. De goedkoopste formule van €12 is bijvoorbeeld geschikt voor medewerkers die enkel binnen het bedrijfsgebouw beschikbaar moeten zijn. Vervolgens zijn er duurdere formules vanaf €27 voor collega’s die ook geregeld onderweg zijn.

Hoe starten met SmartMobile Plus?

  1. Plan je gesprek in. We bespreken je noden en adviseren je omtrent de gepaste oplossing
  2. Configuratie en nummerportering. Hierbij wordt je telefonie slechts minimaal onderbroken
  3. Training en ondersteuning. Portaalbeheerders en eindgebruikers krijgen een aangepaste training. Ons support team blijft beschikbaar voor ondersteuning

plan je gesprek in