IT-helpdesk
24/7 IT-helpdesk voor kmo's en vzw's
- In regie of aan een vast laag maandbedrag
- Onmiddellijk een ervaren en gecertificeerde helpdesk medewerker aan de lijn
- Altijd iemand die jouw organisatie kent
- Elke weekdag doorlopend bereikbaar van 08:00 tot 17:00
- 24/7 voor dringende vragen
- Sneller dan je huidige IT-partner
Vastzitten met je werk, onnodig tijdverlies, ellendig lang moeten wachten op ondersteuning… IT kan een bron van ergernis en frustratie zijn. Nochtans is het doel van technologie net om je vlotter te laten werken. Kleine problemen zijn weliswaar onvermijdelijk en moeten dan ook een snelle oplossing krijgen. En die snelheid vind je op onze IT helpdesk.
Ons doel: zoveel mogelijk issues binnen het uur oplossen en kordate opvolging van de complexere problemen die langere tijd in beslag nemen.
De helpdesk van Savaco One is een voorbeeld voor veel bedrijven. Er zitten verschillende mensen, met verschillende kennis, waardoor vragen vlot behandeld worden.
Tim Weltens - Wit-Gele Kruis Vlaanderen
Waarom kiezen voor een Savac One?
- Krijgt je huidige IT-partner bepaalde problemen maar niet in orde? We gaan de uitdaging graag aan.
- Heb je behoefte aan een snel en onderbouwd antwoord op je vragen? We helpen je graag verder.
- Wil jouw IT’er zich focussen op de corebusiness? Onze helpdesk neemt de eerste- en/of tweedelijnsondersteuning graag over.
- Is je IT’er ziek of op vakantie? Onze helpdesk springt graag in wanneer nodig.
De overgrote meerderheid van de IT-gerelateerde vragen kunnen we van op afstand oplossen. En is het toch nodig, dan komen we ter plaatse. Tijdens de kantooruren is onze IT helpdesk permanent bereikbaar. En wil je genieten van 24/7-ondersteuning? Dat kan ook op ons noodnummer.

