Skip to content

De snelste IT Helpdesk

24/7 IT-helpdesk voor KMO's en VZW's

Vastzitten met je werk, onnodig tijdverlies, ellendig lang moeten wachten op ondersteuning… IT kan een bron van ergernis en frustratie zijn.

Nochtans is het doel van technologie net om je vlotter te laten werken. Kleine problemen zijn weliswaar onvermijdelijk en moeten dan ook een snelle oplossing krijgen.

En die snelheid vind je op onze IT helpdesk.
Ons doel: zoveel mogelijk issues binnen het uur oplossen en kordate opvolging van de complexere problemen die langere tijd in beslag nemen.

Onze helpdesk staat paraat voor al onze klanten, voornamelijk KMO’s en nonprofits uit Vlaanderen en Brussel.

Techne Helpdesk Rapport Q3 2022
  • Komen bepaalde problemen maar niet in orde? We gaan de uitdaging graag aan.
  • Heb je behoefte aan een snel en onderbouwd antwoord op je vragen? We helpen je graag verder.
  • Wil jouw IT’er zich focussen op de corebusiness? Onze helpdesk neemt de eerste- en/of tweedelijnsondersteuning graag over.
  • Is je IT’er ziek of op vakantie? Onze helpdesk springt graag in wanneer nodig.

De overgrote meerderheid van de IT-gerelateerde vragen kunnen we van op afstand oplossen. En is het toch nodig, dan komen we ter plaatse. Tijdens de kantooruren is onze IT helpdesk permanent bereikbaar. En wil je genieten van 24/7-ondersteuning? Dat kan ook op ons noodnummer.

Voordelen

Techne heeft de snelste IT-helpdesk