3CX telefooncentrale: flexibele telefonie
Op zoek naar een telefonie oplossing die bij jouw organisatie past, nu en in de toekomst? Dan kies je best voor een telefooncentrale die met je kan meegroeien zonder dat de kosten te hoog worden.
Een VoIP telefooncentrale van 3cx draait lokaal (indien je bijvoorbeeld verbindingen naar analoge toestellen en intercoms wilt voorzien) of in de cloud en biedt zowel voor kleine als grote organisaties een prima telefonie oplossing.
Ondanks de uitgebreide mogelijkheden is de oplossing betaalbaar en het beheer relatief eenvoudig.
Enkele 3CX telefonie mogelijkheden en voordelen
- beschikbaarheid aangeven
- onbeperkt aantal toestellen
- doorschakelen (ook naar GSM)
- voice mails
- belgroepen
- wachtrijen
- virtuele receptionist
- gratis clients voor PC en SmartPhone van 3CX
- API integraties met bijvoorbeeld CRM
De mogelijkheden en voordelen van 3cx zijn talrijk en uitgebreid. Is bereikbaarheid een must voor jouw organisatie? Dan kunnen bijvoorbeeld 2 3cx servers in high availability opgezet worden. Zo gebeurt er, in het geval van een panne, een automatische switch naar een andere centrale. Gebruikers ondervinden geen enkele onderbreking.
Meer weten over 3cx? Techne is 3cx partner, we hebben de nodige kennis in huis om jou te adviseren en jouw 3cx telefonie te implementeren en onderhouden. Besteed je het beheer van je 3cx centrale dus liever uit, dan kunnen wij alles vanop afstand voor jou regelen.
Contacteer ons voor een gesprek.
Voordelen
- Bel via je smartphone, DECT telefoon, computer of tablet
- Je telefoonsysteem is altijd en overal toegankelijk, ideaal voor telewerk
- Lagere kosten dan een klassieke telefoonlijn