Dit kan door je taak op die plaats aan te maken, of door een andere taak te openen en de optie ’toevoegen aan mijn dag’ te selecteren.¬†
Waarom zou ik To Do gebruiken?
To¬†Do kan gezien worden als een hub, waarin je alle taken uit Outlook, Planner en OneNote op één plaats kan terugvinden en opvolgen.¬†
Waar vind ik To Do?
Je vindt het op volgende plaatsen:n
- n
- Als onderdeel van Outlook online wanneer je Outlook online opent
- Als aparte applicatie via de wafel nadat je bent aangemeld in je Office omgeving
- Als Windows 10 app die je kunt downloaden via de Microsoft Store
- Als mobiele app voor de telefoon.
n
n
n
n
Als ik mij aanmeld in To Do, dan krijg ik de melding dat mijn Exchange online postvak voor mijn account is gedeactiveerd. Waar kan ik dat dan activeren?
In dat geval neem je best contact op met jouw administrator. 
Waarom zie ik mijn Planner taken niet binnenkomen op To Do?
Dit is een instelling die je eerst moet inschakelen in¬†To¬†Do.¬†Ga hiervoor naar het tandwiel rechts boven, kies ‘To¬†Do instellingen’ en¬†schakel onderaan ‘Planner’ in.¬†
Kan ik de taken in mijn kalender zetten?
Neen, dat gaat niet. 
Kan je taken sorteren?
Ja, bovenaan rechts heb je een aantal opties voor het sorteren van je taken. 
Kan je taken slepen / dupliceren vanuit een takenlijst?
Dupliceren kan door een rechter muisklik te doen op de taak, en die te kopiëren. 
Verslepen gaat ook. 
Hoe maak je een takenlijst?
Dit kan je links onderaan in het menu. Geef je lijst een naam en duw op enter.