Een plan kan je¬†op verschillende manieren interpreteren. Je kan een plan aanmaken voor één project, of je kan een plan aanmaken voor meerdere kleine projectjes¬†door de buckets te gebruiken als projecten. Buckets zijn een soort van onderwerpen die je gaat maken. Elke bucket heeft onderliggen een aantal taken. Ik maak bijvoorbeeld een bucket ‘personeelsfeest’ en koppel daar taken aan voor de realisatie van het feest.¬†¬†
Als ik mij aanmeld in To Do, dan krijg ik de melding dat mijn Exchange online postvak voor mijn account is gedeactiveerd. Waar kan ik dat dan activeren?
In dat geval neem je best contact op met jouw administrator. 
Waarom zie ik mijn Planner taken niet binnenkomen op To Do?
Dit is een instelling die je eerst moet inschakelen in¬†To¬†Do.¬†Ga hiervoor naar het tandwiel rechts boven, kies ‘To¬†Do instellingen’ en¬†schakel onderaan ‘Planner’ in.¬†
Kan ik de taken in mijn kalender zetten?
Neen, dat gaat niet. 
Kan je taken sorteren?
Ja, bovenaan rechts heb je een aantal opties voor het sorteren van je taken. 
Kan je taken slepen / dupliceren vanuit een takenlijst?
Dupliceren kan door een rechter muisklik te doen op de taak, en die te kopiëren. 
Verslepen gaat ook. 
Hoe maak je een takenlijst?
Dit kan je links onderaan in het menu. Geef je lijst een naam en duw op enter. 
In To Do kan je geen taken toewijzen aan anderen. Is er dan geen manier om samen te werken met iemand anders?
Gelukkig wel! Je kan een nieuwe takenlijst maken en delen met een collega. Op die manier heeft die toegang tot de taken en kan hij/zij, afhankelijk van de rechten die je hebt ingesteld, taken toevoegen of aanpassen. 
Hoe maak je een taak aan in Outlook?
Ga onderaan links naar de takenmodule. Daarna kan je bovenaan links een nieuwe taak aanmaken.