Sectoren:
Diensten:
Meraki Accountants
"Techne maakt voor ons het verschil door heel bereikbaar te zijn (in alle lagen van de organisatie), open mee te denken over onze uitdagingen en op een efficiënte manier oplossingen te implementeren. De term ‘ontzorgen’ wordt stilaan een modewoord, maar wordt voor ons wel in de realiteit gebracht door Techne."
Bekijk caseInfano
"Techne werd gecontacteerd om advies te verlenen met betrekking tot data- en kennisbeheer en zo de samenwerking te verbeteren. De bestaande probleempunten werden in kaart gebracht en al snel werd duidelijk dat Microsoft 365 de beste integrale oplossing bood."
Bekijk caseB&V Invest
"De samenwerking verloopt heel vlot; de mensen bij Techne zijn steeds bereikbaar en maken duidelijke en goede afspraken. Dat is voor ons het belangrijkste."
Bekijk casePlan international België
“Het was onze IT-partner Techne die ons wees op de vele nieuwe mogelijkheden die SharePoint Online vandaag biedt en zij brachten ons, aangezien zij wisten dat gebruiksgemak zo’n belangrijke factor voor ons was, in contact met de mensen van Involv”.
Bekijk caseVan Overstraeten
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Bekijk caseIntersoc
“Het project stelde het team van Techne voor een boeiende uitdaging. De volledige IT van Intersoc was immers verweven met die van de CM. Na een grondige voorbereiding realiseerde Techne de effectieve migratie tijdens één weekend."
Bekijk caseMinor-Ndako
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Bekijk caseBelgische Federatie van Voedselbanken
"Bij Techne hebben we twee vaste contactpersonen bij wie we met al onze vragen terechtkunnen. Ik weet wie ik aan de lijn heb en zij kennen mij. Dat persoonlijk contact vind ik erg belangrijk."
Bekijk case