Deze IT-diensten helpen je doelen bereiken

Ben je ontevreden over je IT-omgeving, mis je een strategie voor de toekomst of heb je ondersteuning nodig van een IT-specialist? Kies een van onze diensten hieronder en ontdek hoe ze jou helpen je doelen bereiken.

IT-diensten

IT-infrastructuur

IT-strategie & management

Training en opleiding

24/7-helpdesk

Razendsnelle IT-support kan het verschil betekenen voor een kmo of vzw. Daarom bieden wij een 24/7-helpdesk aan. Onze eigen medewerkers staan 24/7 klaar om je verder te helpen als een IT-probleem dreigt roet in het eten te strooien.

 

 

Onze aanpak

  • Kennismaking
  • Solution design
  • Optimalisatie
  • Oplevering
  • Ondersteuning

Kennismaking

Wij hebben veel ervaring met de IT van kmo’s en vzw’s. Maar elke organisatie is anders. Daarom is een goede kennismaking belangrijk. Zo krijgen wij meer zicht op jouw organisatie en jouw IT-problemen en -wensen. En zo kan jij ons en onze manier van werken leren kennen. Zo’n eerste kennismaking is vaak een persoonlijk gesprek, op ons kantoor of bij jou. Ook als het over vergaderen gaat, hebben we oog voor efficiëntie.

  • We definiëren de vragen en problemen.
  • We bepalen de omvang van de samenwerking.
  • We maken praktische afspraken.
  • Volgende stap

Solution design

Op basis van de informatie tijdens de kennismaking bepalen we een mogelijk antwoord voor jouw IT-vragen. We tekenen de oplossingen uit voor problemen en doen – indien gewenst – een voorstel hoe we jouw IT kunnen opwaarderen. Daarbij streven we naar een scherp budget, optimale functionaliteit en grote gebruiksvriendelijkheid. Dat voorstel leggen we aan jou voor. Uiteraard kan het worden bijgesteld op basis van jouw opmerkingen.

  • We tekenen een oplossing uit op maat van jouw kmo of vzw.
  • We streven naar de best mogelijke oplossing binnen het beschikbare budget.
  • We staan open voor jouw opmerkingen.
  • Vorige stap
  • Volgende stap

Optimalisatie

Nadat het voorstel is goedgekeurd, gaan we aan de slag. We voeren volgens afspraak een optimalisatie uit van jouw IT-infrastructuur. Dat kan een deel zijn of jouw gehele IT, afhankelijk van de afspraken. Tijdens onze werkzaamheden streven we er zo veel mogelijk naar om de werking van jouw bedrijf of vzw gewoon te laten doorlopen. Zo doen we een voorinstallatie van hardware, zodat een eventuele onderbreking op jouw kantoor minimaal is.

  • We optimaliseren jouw IT volgens de gemaakte afspraken.
  • We beperken de onderbrekingen als gevolg van de werkzaamheden.
  • Heldere communicatie tijdens de werken is voor ons vanzelfsprekend.
  • Vorige stap
  • Volgende stap

Oplevering

Als alle werken zijn afgerond, leveren we jouw vernieuwde of nieuwe IT-infrastructuur op. Dat doen we binnen de afgesproken termijn. Is er toch een factor die vertraging zou opleveren, dan laten we dit meteen weten. Onze mensen zijn onze kracht. Hun ervaring, vakkennis en gedrevenheid zijn groot. Daarom kunnen we op de meeste werkzaamheden een garantie aanbieden. Want wij willen dat jij als klant tevreden bent van jouw IT-omgeving.

  • We werken binnen afgesproken termijnen.
  • We communiceren meteen als er toch een vertragende factor is.
  • We staan garant voor de kwaliteit van ons werk.
  • Vorige stap
  • Volgende stap

Ondersteuning

Als de werken zijn opgeleverd, is het voor veel van onze klanten nog niet gedaan. Want vragen over IT komen vroeg of laat naar boven. Daarom bieden we ondersteuning aan, specifiek gericht op de medewerkers en zaakvoerders van kmo’s en vzw’s. Een IT-verantwoordelijke die te veel tijd verliest aan eerstelijnsondersteuning, een zaakvoerder die zijn bedrijf nog beter wil doen draaien, een medewerker met nood aan ondersteuning: onze helpdesk staat klaar.

  • Onze ondersteuning is op maat van kmo’s en vzw’s.
  • Elke klant heeft twee techniekers die zijn IT-omgeving heel goed kennen.
  • Indien gewenst kunnen we ook 24/7-ondersteuning bieden.
  • Vorige stap

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
Minor-Ndako
99,99%
Uptime gegarandeerd
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Minor-Ndako
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
20%
Tijdsbesparing
"Bij Techne hebben we twee vaste contactpersonen bij wie we met al onze vragen terechtkunnen. Ik weet wie ik aan de lijn heb en zij kennen mij. Dat persoonlijk contact vind ik erg belangrijk."
Henry Buyens
Belgische Federatie van Voedselbanken
Ter-Duinen
De afsplitsing van moederorganisatie CM (Christelijke Mutualiteiten) zorgde ervoor dat de IT-omgeving van Zorgverblijf Ter Duinen volledig afgesplitst moest worden. Er werd een servercluster opgezet en alle data werd overgezet. Op maandagochtend waren meer dan 100 pc’s, laptops en andere apparaten operationeel, net als het wifinetwerk.
Zorgverblijf Ter Duinen
Intersoc
“Het project stelde het team van Techne voor een boeiende uitdaging. De volledige IT van Intersoc was immers verweven met die van de CM. Na een grondige voorbereiding realiseerde Techne de effectieve migratie tijdens één weekend."
Intersoc
Begeleid wonen Pajottenland
"Voor de verhuis naar onze nieuwe locatie vroegen we Techne om de IT-infrastructuur daar op te zetten. We kunnen bij Techne terecht met onze vragen en zij weten die te beantwoorden op een begrijpbare wijze. De samenwerking verloopt daardoor vlot en ook onze verhuis werd volgens plan en goed op tijd afgerond."
Begeleid wonen pajottenland
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Carmi
HHG
0,0
Downtime
"Centralisatie zorgt voor efficiëntere samenwerking in woon- en zorgcentrum Heilig Hart te Grimbergen. Dankzij de managed servicesovereenkomst heeft de organisatie vooraf zicht op de IT-uitgaven en ligt de IT-strategie in lijn met de missie, visie en waarden."
Kris Vandeneede
Heilig Hart Grimbergen
Infano
0%
Downtime
"Techne werd gecontacteerd om advies te verlenen met betrekking tot data- en kennisbeheer en zo de samenwerking te verbeteren. De bestaande probleempunten werden in kaart gebracht en al snel werd duidelijk dat Microsoft Office 365 de beste integrale oplossing bood."
Infano
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.