Deze IT-diensten helpen je doelen bereiken

Ben je ontevreden over je IT-omgeving, mis je een strategie voor de toekomst of heb je ondersteuning nodig van een IT-specialist? Kies een van onze diensten hieronder en ontdek hoe ze jou helpen je doelen bereiken.

IT-diensten

IT-infrastructuur

IT-strategie & management

Training en opleiding

24/7-helpdesk

Razendsnelle IT-support kan het verschil betekenen voor een kmo of vzw. Daarom bieden wij een 24/7-helpdesk aan. Onze eigen medewerkers staan 24/7 klaar om je verder te helpen als een IT-probleem dreigt roet in het eten te strooien.

 

 

Onze aanpak

  • Kennismaking
  • Solution design
  • Optimalisatie
  • Oplevering
  • Ondersteuning

Kennismaking

Wij hebben veel ervaring met de IT van kmo’s en vzw’s. Maar elke organisatie is anders. Daarom is een goede kennismaking belangrijk. Zo krijgen wij meer zicht op jouw organisatie en jouw IT-problemen en -wensen. En zo kan jij ons en onze manier van werken leren kennen. Zo’n eerste kennismaking is vaak een persoonlijk gesprek, op ons kantoor of bij jou. Ook als het over vergaderen gaat, hebben we oog voor efficiëntie.

  • We definiëren de vragen en problemen.
  • We bepalen de omvang van de samenwerking.
  • We maken praktische afspraken.
  • Volgende stap

Solution design

Op basis van de informatie tijdens de kennismaking bepalen we een mogelijk antwoord voor jouw IT-vragen. We tekenen de oplossingen uit voor problemen en doen – indien gewenst – een voorstel hoe we jouw IT kunnen opwaarderen. Daarbij streven we naar een scherp budget, optimale functionaliteit en grote gebruiksvriendelijkheid. Dat voorstel leggen we aan jou voor. Uiteraard kan het worden bijgesteld op basis van jouw opmerkingen.

  • We tekenen een oplossing uit op maat van jouw kmo of vzw.
  • We streven naar de best mogelijke oplossing binnen het beschikbare budget.
  • We staan open voor jouw opmerkingen.
  • Vorige stap
  • Volgende stap

Optimalisatie

Nadat het voorstel is goedgekeurd, gaan we aan de slag. We voeren volgens afspraak een optimalisatie uit van jouw IT-infrastructuur. Dat kan een deel zijn of jouw gehele IT, afhankelijk van de afspraken. Tijdens onze werkzaamheden streven we er zo veel mogelijk naar om de werking van jouw bedrijf of vzw gewoon te laten doorlopen. Zo doen we een voorinstallatie van hardware, zodat een eventuele onderbreking op jouw kantoor minimaal is.

  • We optimaliseren jouw IT volgens de gemaakte afspraken.
  • We beperken de onderbrekingen als gevolg van de werkzaamheden.
  • Heldere communicatie tijdens de werken is voor ons vanzelfsprekend.
  • Vorige stap
  • Volgende stap

Oplevering

Als alle werken zijn afgerond, leveren we jouw vernieuwde of nieuwe IT-infrastructuur op. Dat doen we binnen de afgesproken termijn. Is er toch een factor die vertraging zou opleveren, dan laten we dit meteen weten. Onze mensen zijn onze kracht. Hun ervaring, vakkennis en gedrevenheid zijn groot. Daarom kunnen we op de meeste werkzaamheden een garantie aanbieden. Want wij willen dat jij als klant tevreden bent van jouw IT-omgeving.

  • We werken binnen afgesproken termijnen.
  • We communiceren meteen als er toch een vertragende factor is.
  • We staan garant voor de kwaliteit van ons werk.
  • Vorige stap
  • Volgende stap

Ondersteuning

Als de werken zijn opgeleverd, is het voor veel van onze klanten nog niet gedaan. Want vragen over IT komen vroeg of laat naar boven. Daarom bieden we ondersteuning aan, specifiek gericht op de medewerkers en zaakvoerders van kmo’s en vzw’s. Een IT-verantwoordelijke die te veel tijd verliest aan eerstelijnsondersteuning, een zaakvoerder die zijn bedrijf nog beter wil doen draaien, een medewerker met nood aan ondersteuning: onze helpdesk staat klaar.

  • Onze ondersteuning is op maat van kmo’s en vzw’s.
  • Elke klant heeft twee techniekers die zijn IT-omgeving heel goed kennen.
  • Indien gewenst kunnen we ook 24/7-ondersteuning bieden.
  • Vorige stap

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Claes printing
25K
Besparing
"Technologisch advies in lijn met de bedrijfsstrategie bespaart Claes Printing meer dan €25.000 aan licenties. De specifieke noden van het bedrijf werden grondig onderzocht en op die manier konden gepaste, schaalbare oplossingen voorgesteld worden."
Claes & Roels Printing
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Carmi
Van Lathem Galmart
"De nieuwe website van VLG moest uitstralen waarvoor zij staan: degelijkheid en efficiëntie. Klanten kunnen eenvoudig en snelle een bestelling plaatsen of offerte aanvragen langs de daartoe voorziene formulieren. De afhandeling van die aanvragen werd vereenvoudigd door ze achterliggend meteen te verwijzen naar de juiste diensten."
Van Lathem Galmart
Chateau La Promesse
"De foto's van het prestigieuze Chateau la Promesse spreken tot de verbeelding. Daarom werd bewust gekozen voor een eenvoudig web ontwerp. De bezoeker wordt meegenomen op een ontdekkingsreis vanaf zijn favoriete toestel, want de website is volledig responsive opgebouwd.
Chateau La Promesse
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
20%
Tijdsbesparing
"Bij Techne hebben we twee vaste contactpersonen bij wie we met al onze vragen terechtkunnen. Ik weet wie ik aan de lijn heb en zij kennen mij. Dat persoonlijk contact vind ik erg belangrijk."
Henry Buyens
Belgische Federatie van Voedselbanken
De ICT oplossingen bij het Wit-Gele Kruis waren dringend aan vernieuwing toe. Samen met Techne werd onder andere gezorgd dat iedereen perfect vanop locatie kan werken en werd de infrastructuur en dataverkeer extra beveiligd.
Wit-Gele Kruis van Vlaanderen
Eigen Thuis
huis van het Nederlands
"De bestaande VoIP oplossing van het Huis van het Nederlands was ondermaats. De gesprekskwaliteit liet te wensen over en vaak konden oproepen niet beantwoord worden door de erg beperkte configuratie mogelijkheden. Techne werd gevraagd om de problemen te onderzoeken en een oplossing voor te stellen".
Huis van het Nederlands
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.