Dit kan door je taak op die plaats aan te maken, of door een andere taak te openen en de optie ‘toevoegen aan mijn dag’ te selecteren.¬†
Waarom zou ik To Do gebruiken?
To¬†Do kan gezien worden als een hub, waarin je alle taken uit Outlook, Planner en OneNote op één plaats kan terugvinden en opvolgen.¬†
Waar vind ik To Do?
Je vindt het op volgende plaatsen:n
- n
- Als onderdeel van Outlook online wanneer je Outlook online opent
- Als aparte applicatie via de wafel nadat je bent aangemeld in je Office omgeving
- Als Windows 10 app die je kunt downloaden via de Microsoft Store
- Als mobiele app voor de telefoon.
n
n
n
n
In To Do kan je geen taken toewijzen aan anderen. Is er dan geen manier om samen te werken met iemand anders?
Gelukkig wel! Je kan een nieuwe takenlijst maken en delen met een collega. Op die manier heeft die toegang tot de taken en kan hij/zij, afhankelijk van de rechten die je hebt ingesteld, taken toevoegen of aanpassen. 
Kan ik in To Do taken assigneren aan andere mensen?
Neen, to do is voor je persoonlijke opvolging 
Als ik mij aanmeld in To Do, dan krijg ik de melding dat mijn Exchange online postvak voor mijn account is gedeactiveerd. Waar kan ik dat dan activeren?
In dat geval neem je best contact op met jouw administrator. 
Waarom zie ik mijn Planner taken niet binnenkomen op To Do?
Dit is een instelling die je eerst moet inschakelen in¬†To¬†Do.¬†Ga hiervoor naar het tandwiel rechts boven, kies ‘To¬†Do instellingen’ en¬†schakel onderaan ‘Planner’ in.¬†
Kan ik de taken in mijn kalender zetten?
Neen, dat gaat niet. 
Kan je taken sorteren?
Ja, bovenaan rechts heb je een aantal opties voor het sorteren van je taken.