VOIP: Bel en chat over het internet

Waarom zou je het internet niet gebruiken om te telefoneren? Alles wat je nodig hebt voor VOIP (Voice Over IP) is een aangepaste telefooncentrale. Aparte bekabeling is niet nodig. Daardoor liggen een heel aantal toepassingen binnen handbereik, terwijl jouw communicatiekosten dalen.

Schakel over naar VOIP en verbeter jouw werking:

  • Interne telefoongesprekken zijn gratis, ook tussen verschillende vestigingen (als je een VPN-verbinding hebt).
  • Je bent overal bereikbaar via jouw vast nummer.
  • Lijnen toevoegen of verwijderen kan altijd.

Dankzij VOIP kan je jouw telefoonverkeer managen om de efficiëntie te verhogen. Enkele mogelijkheden:

  • Oproepen laten doorschakelen.
  • Filters instellen.
  • Gespreksstatistieken bijhouden.
  • Conferentiegesprekken.
  • Regel het inkomend verkeer met keuzemenu’s, openingstijden en wachtrijen.
  • Koppel je VOIP aan de ERP (Enterprise Resource Planning ) of de CRM (Customer Relationship Management). Daardoor krijgen helpdeskmedewerkers bijvoorbeeld automatisch het dossier van een beller bij een oproep.

Meer weten over VOIP?

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

gsauto
100m²
archief gedigitaliseerd
“Techne startte met een IT-audit. Die leidde tot een innovatietraject waarbij de technologie op de behoeften van onze organisatie werd afgestemd. Bijzondere aandacht ging naar de firewall en andere beveiligingszaken. Daarnaast werd een enorm archief van wel 100 m² gedigitaliseerd."
Groep Generalfrein-Stappers
HHG
0,0
Downtime
"Centralisatie zorgt voor efficiëntere samenwerking in woon- en zorgcentrum Heilig Hart te Grimbergen. Dankzij de managed servicesovereenkomst heeft de organisatie vooraf zicht op de IT-uitgaven en ligt de IT-strategie in lijn met de missie, visie en waarden."
Kris Vandeneede
Heilig Hart Grimbergen
plan belgie
“Het was onze IT-partner Techne die ons wees op de vele nieuwe mogelijkheden die SharePoint Online vandaag biedt en zij brachten ons, aangezien zij wisten dat gebruiksgemak zo’n belangrijke factor voor ons was, in contact met de mensen van Involv”.
Stefaan Van Bossuyt
Plan international België
Begeleid wonen Pajottenland
"Voor de verhuis naar onze nieuwe locatie vroegen we Techne om de IT-infrastructuur daar op te zetten. We kunnen bij Techne terecht met onze vragen en zij weten die te beantwoorden op een begrijpbare wijze. De samenwerking verloopt daardoor vlot en ook onze verhuis werd volgens plan en goed op tijd afgerond."
Begeleid wonen pajottenland
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
oxfam fairtrade
Of ik Techne zou aanbevelen bij anderen? Ja, om verschillende redenen: hun kennis van SOCIALware en ngo’s, het feit dat ze structuur brengen, steeds meedenken en zoeken naar een professionele, betaalbare maar ook veilige oplossing.”
Oxfam Fair Trade cv
Infano
0%
Downtime
"Techne werd gecontacteerd om advies te verlenen met betrekking tot data- en kennisbeheer en zo de samenwerking te verbeteren. De bestaande probleempunten werden in kaart gebracht en al snel werd duidelijk dat Microsoft Office 365 de beste integrale oplossing bood."
Infano
Extensa
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Extensa
advocatenkantoor
100%
Uptime
"Twee dagen zonder mailverkeer wezen op een onderliggend probleem; een onstabiele IT-omgeving. Techne wist de exacte problemen bloot te leggen door middel van een IT-audit."
De Broeck, Van Laere & Partners
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2020 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap