VOIP: Bel en chat over het internet

Waarom zou je het internet niet gebruiken om te telefoneren? Alles wat je nodig hebt voor VOIP (Voice Over IP) is een aangepaste telefooncentrale. Aparte bekabeling is niet nodig. Daardoor liggen een heel aantal toepassingen binnen handbereik, terwijl jouw communicatiekosten dalen.

Schakel over naar VOIP en verbeter jouw werking:

  • Interne telefoongesprekken zijn gratis, ook tussen verschillende vestigingen (als je een VPN-verbinding hebt).
  • Je bent overal bereikbaar via jouw vast nummer.
  • Lijnen toevoegen of verwijderen kan altijd.

Dankzij VOIP kan je jouw telefoonverkeer managen om de efficiëntie te verhogen. Enkele mogelijkheden:

  • Oproepen laten doorschakelen.
  • Filters instellen.
  • Gespreksstatistieken bijhouden.
  • Conferentiegesprekken.
  • Regel het inkomend verkeer met keuzemenu’s, openingstijden en wachtrijen.
  • Koppel je VOIP aan de ERP (Enterprise Resource Planning ) of de CRM (Customer Relationship Management). Daardoor krijgen helpdeskmedewerkers bijvoorbeeld automatisch het dossier van een beller bij een oproep.

Meer weten over VOIP?

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Minor-Ndako
99,99%
Uptime gegarandeerd
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Minor-Ndako
Begeleid wonen Pajottenland
"Voor de verhuis naar onze nieuwe locatie vroegen we Techne om de IT-infrastructuur daar op te zetten. We kunnen bij Techne terecht met onze vragen en zij weten die te beantwoorden op een begrijpbare wijze. De samenwerking verloopt daardoor vlot en ook onze verhuis werd volgens plan en goed op tijd afgerond."
Begeleid wonen pajottenland
Kempeneer showroom
67%
Meer web bezoekers
"Dankzij de nodige SEO-optimalisaties verwelkomde de nieuwe webshop van Kempeneer kort na de lancering al 67% meer bezoekers dan het jaar voordien. Een bijkomende Adwords campagne zorgde daarbovenop voor een nog groter bereik van potentiële klanten."
Karen Kempeneer
Kempeneer
it consultant
"De boekhouding werd bij Essentions gedigitaliseerd zodat we nu efficiënter werken en kostbare tijd winnen. Offertes worden digitaal verzonden en ondertekend en er werden integraties voorzien, zoals automatische verwerking van betalingen.é
Essentions
"We stapten over naar een server in het datacenter van Oostkamp. Voor een organisatie met meerdere vestigingen als CGG Ahasverus is dat een ideale oplossing. Wij denken nu verder na over de digitale transformatie van de organisatie."
CGG Ahasverus
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
20%
Tijdsbesparing
"Bij Techne hebben we twee vaste contactpersonen bij wie we met al onze vragen terechtkunnen. Ik weet wie ik aan de lijn heb en zij kennen mij. Dat persoonlijk contact vind ik erg belangrijk."
Henry Buyens
Belgische Federatie van Voedselbanken
Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Carmi
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2020 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap