Sectoren:
Diensten:
’t Werkhuys
"Het feit dat er in eerste instantie goed geluisterd werd en de juiste vragen gesteld werden om een beeld te krijgen van waar we vandaan kwamen en waar we naartoe wensten te gaan was een groot pluspunt."
Bekijk caseMeraki Accountants
"Techne maakt voor ons het verschil door heel bereikbaar te zijn (in alle lagen van de organisatie), open mee te denken over onze uitdagingen en op een efficiënte manier oplossingen te implementeren. De term ‘ontzorgen’ wordt stilaan een modewoord, maar wordt voor ons wel in de realiteit gebracht door Techne."
Bekijk caseB&V Invest
"De samenwerking verloopt heel vlot; de mensen bij Techne zijn steeds bereikbaar en maken duidelijke en goede afspraken. Dat is voor ons het belangrijkste."
Bekijk caseBegeleid wonen pajottenland
"Voor de verhuis naar onze nieuwe locatie vroegen we Techne om de IT-infrastructuur daar op te zetten. We kunnen bij Techne terecht met onze vragen en zij weten die te beantwoorden op een begrijpbare wijze. De samenwerking verloopt daardoor vlot en ook onze verhuis werd volgens plan en goed op tijd afgerond."
Bekijk caseWit-Gele Kruis van Vlaanderen
De ICT oplossingen bij het Wit-Gele Kruis waren dringend aan vernieuwing toe. Samen met Techne werd onder andere gezorgd dat iedereen perfect vanop locatie kan werken en werd de infrastructuur en dataverkeer extra beveiligd.
Bekijk caseVan Overstraeten
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Bekijk caseCarmi
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Bekijk caseElec D.V.C.
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Bekijk caseMinor-Ndako
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Bekijk case