Microsoft OneDrive training

onedriveOneDrive training nodig? Bij Techne ben je aan het goede adres. Zowel trainingen voor eindgebruikers als beheerders en IT-verantwoordelijken zijn mogelijk.

Vraag je training aan

OneDrive voor bedrijven is onderdeel van de Microsoft 365 suite. Het biedt maar liefst 1 TB cloud opslagruimte voor al je werkbestanden. Je kan bestanden zo makkelijk synchroniseren tussen je verschillende apparaten en ze openen, bewerken of delen.

OneDrive is een geweldige tool voor elke organisatie maar brengt toch vragen en praktische overwegingen met zich mee. Tijdens onze OneDrive demo webinar kwamen verschillende vragen naar voor zoals ‘wat gebeurt er met de OneDrive account van een medewerker die opstapt’, ‘wanneer gebruik ik OneDrive, Teams of SharePoint’ en ‘worden er backups genomen van mijn OneDrive bestanden?’.

Naast een antwoord op deze praktische vragen en overwegingen helpt een OneDrive training jou en je medewerkers het meeste rendement uit OneDrive te halen. Enkele topics die we kunnen aanhalen (het programma wordt aangepast naar jullie noden) zijn:

  • OneDrive – een eigen documentenbibliotheek in de cloud
  • Documenten delen met OneDrive
  • Two-Way Sync – Snelle toegang tot uw documenten
  • Versiebeheer in OneDrive

Training FAQ

We passen onze trainingen aan op maat van jouw organisatie en de deelnemers.  In overleg kunnen we daarom meer of minder tijd besteden aan een bepaald topic. We trachten steeds in halve of volledige dagen te werken, waarbij verschillende trainingen gecombineerd kunnen worden.

Category: Training FAQ

Zeer zeker. Wij raden bijvoorbeeld steeds aan om de SharePoint training te combineren met OneDrive. Dit omdat deze oplossingen vaak in tandem naast mekaar gebruikt worden. Deze trainingen kunnen dan weer aangevuld worden met bijvoorbeeld een training in Teams of OneNote.

We stellen het programma dus volledig af naar uw behoeften.

Category: Training FAQ

Dat kan, al raden we dan aan om dan 1 groep in de voormiddag in te plannen en een tweede in de namiddag.

Category: Training FAQ

Onze trainingen zijn heel hands-on. We gaan dus meteen aan de slag in een live omgeving (dit kan jouw omgeving zijn of een demo omgeving). Om dit efficiënt te laten verlopen en elke deelnemer goed te kunnen begeleiden beperken we de groepen tot maximaal 14 deelnemers.

Category: Training FAQ

Zeer zeker. Om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen starten we vaak wel met een korte introductie. Zo is het bij een SharePoint opleiding belangrijk om de structuur en enkele belangrijke termen te kennen om vervolgens efficiënt te kunnen gaan werken binnen SharePoint.

We zorgen ervoor dat alle deelnemers meteen aan de slag kunnen binnen jullie (demo) omgeving. Daarvoor is het belangrijk dat we vooraf toegang krijgen tot jullie Microsoft omgeving zodat we bijvoorbeeld een testsite kunnen opzetten. Voor de opleiding stemmen we dit met jou af.

Category: Training FAQ

Trainingen kunnen in-house (bij jullie of bij Techne) gegeven worden, maar kunnen desgewenst ook vanop afstand doorgaan via een online vergadering.

Category: Training FAQ

Load More



Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
Claes printing
25K
Besparing
"Technologisch advies in lijn met de bedrijfsstrategie bespaart Claes Printing meer dan €25.000 aan licenties. De specifieke noden van het bedrijf werden grondig onderzocht en op die manier konden gepaste, schaalbare oplossingen voorgesteld worden."
Claes & Roels Printing
Intersoc
“Het project stelde het team van Techne voor een boeiende uitdaging. De volledige IT van Intersoc was immers verweven met die van de CM. Na een grondige voorbereiding realiseerde Techne de effectieve migratie tijdens één weekend."
Intersoc
oxfam fairtrade
Of ik Techne zou aanbevelen bij anderen? Ja, om verschillende redenen: hun kennis van SOCIALware en ngo’s, het feit dat ze structuur brengen, steeds meedenken en zoeken naar een professionele, betaalbare maar ook veilige oplossing.”
Oxfam Fair Trade cv
huis van het Nederlands
"De bestaande VoIP oplossing van het Huis van het Nederlands was ondermaats. De gesprekskwaliteit liet te wensen over en vaak konden oproepen niet beantwoord worden door de erg beperkte configuratie mogelijkheden. Techne werd gevraagd om de problemen te onderzoeken en een oplossing voor te stellen".
Huis van het Nederlands
Minor-Ndako
99,99%
Uptime gegarandeerd
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Minor-Ndako
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
Begeleid wonen Pajottenland
"Voor de verhuis naar onze nieuwe locatie vroegen we Techne om de IT-infrastructuur daar op te zetten. We kunnen bij Techne terecht met onze vragen en zij weten die te beantwoorden op een begrijpbare wijze. De samenwerking verloopt daardoor vlot en ook onze verhuis werd volgens plan en goed op tijd afgerond."
Begeleid wonen pajottenland
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2021 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap