Skip to content

Microsoft Teams telefonie:
Bel vanuit Teams naar vaste
of mobiele nummers

Voordelen van Teams telefonie

Eén plek voor al uw communicatie

Voor veel organisaties en bedrijven is Microsoft Teams dé oplossing om efficiënt samen te werken en te communiceren . Door Teams telefonie als uitbreiding op de huidige telefooncentrale of als compleet nieuwe telefonie oplossing in te zetten gebruik je Teams nu ook voor al je externe communicatie.

Schaalbaar

Teams telefonie is schaalbaar; je kan het benodigd aantal kanalen makkelijk op- en afschalen. Een nieuw telefoonnummer of nieuwe medewerker? Geen probleem, vanuit het Office 365 beheerportaal is dit zo geregeld.

Nuttige integraties

De integratie van telefonie binnen Teams biedt ook meer mogelijkheden. Zo zie je dankzij de koppeling met je agenda meteen of een collega bereikbaar is, is je belhistoriek op al je toestellen zichtbaar en kan je bijvoorbeeld mensen via GSM in een Teams-meeting betrekken (mits de juiste licenties).

Optimale bereikbaarheid

Dankzij Teams telefonie vindt al je zakelijke communicatie en samenwerking voortaan plaats in 1 omgeving, die te bereiken is via een computer, laptop, tablet of smartphone. Medewerkers kunnen werken waar zij maar willen en zijn steeds vlot bereikbaar.

Uitgebreide functionaliteit, eenvoudig beheer

Met Teams telefonie bouw je geavanceerde telefonie systemen. Denk aan wachtrijen, tijd- en belschema's, doorschakeling, voicemail enzoverder. Het beheer is verder eenvoudig en via een webportaal kan je eenvoudig medewerkers toevoegen of verwijderen.

Meer weten over Teams telefonie?

Ontdek de 3 mogelijke Teams telefonie integraties in onze Teams telefonie gids

Teams Telefonie Mockup

Ontdek onze best practices en advies in onze
Teams telefonie webinar

Interesse in een vrijblijvend gesprek met een van onze
Teams telefonie experten?

Bel 02/669 00 30,
mail [email protected]
Of plan je meeting

Meer dan 3000 mensen

Vergroten hun impact met de hulp van ICT partner Techne

Horeca Vlaanderen

De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.

Bekijk case

Eigen Thuis

Connectiviteit was een probleem toen Eigen Thuis aanklopte. Problemen met de server en het netwerk zorgden er voor dat de medewerkers van de organisatie niet konden rekenen op een betrouwbare IT-omgeving. Als zorginstelling met inwonende cliënten had Eigen Thuis ook nood aan een IT-partner die altijd bereikbaar is.

Bekijk case