Er is geen tijdlijn in Planner. 
Is dit afhankelijk van de versie van Outlook?
Dit lukt voor Outlook 2016 en nieuwer. 
Kan ik de taken weergeven in mijn Outlook agenda?
Je kan de kalender in Planner sturen naar je outlook door op de drie puntjes te klikken en die optie te kiezen. In je outlook krijg je dan ook de agenda van je Plan te zien. Je kan er wel niets aan toevoegen. 
Moeten mensen aan wie je een taak toewijst ook over Planner beschikken?
Ja, maar iedereen met een Office365 licentie beschikt over planner. 
Kan je Planner taken periodiek herhalen?
Helaas kan dit nog niet in Planner. 
Kan je een plan dupliceren?
Dat kan door op de drie puntjes te klikken en die optie te kiezen. 
Hoe verwijder je een plan?
Eens je in jouw plan zit, kan je boven naast ‘planning’ op de drie puntjes klikken. Vervolgens kies je¬†’plan instellingen’ en kan je daar je plan verwijderen.¬†
Waar kan ik de taken die mij werden toegewezen terugvinden?
Je vindt die links bij ‘mijn taken’. Indien je het hebt aangezet, kan je die ook in¬†To¬†Do terugvinden.¬†
Kan ik mails onmiddellijk in taken omzetten in Planner?
Dit gaat, maar niet out-of-the-box. Hiervoor zal je een flow moeten maken m.b.v. Power Automate.