Je kan de kalender in Planner sturen naar je outlook door op de drie puntjes te klikken en die optie te kiezen. In je outlook krijg je dan ook de agenda van je Plan te zien. Je kan er wel niets aan toevoegen. 
Moeten mensen aan wie je een taak toewijst ook over Planner beschikken?
Ja, maar iedereen met een Office365 licentie beschikt over planner. 
Kan je Planner taken periodiek herhalen?
Helaas kan dit nog niet in Planner. 
Kan je een plan dupliceren?
Dat kan door op de drie puntjes te klikken en die optie te kiezen. 
Hoe verwijder je een plan?
Eens je in jouw plan zit, kan je boven naast ‘planning’ op de drie puntjes klikken. Vervolgens kies je¬†’plan instellingen’ en kan je daar je plan verwijderen.¬†
Hoe maak je een nieuw plan?
Dit kan links bovenaan op de knop ‘Nieuw Plan’. Kies vervolgens of je een volledig nieuw plan wil maken, of een plan wil koppelen aan een bestaande Office365–groep/SharePoint site.¬†
Kan je Planner gebruiken met mensen buiten je organisatie?
Dat kan, maar hiervoor moeten specifieke instellingen aangepast worden. 
HIER vind je meer informatie.
Wordt er bij het aanmaken van een team in Teams automatisch een plan aangemaakt?
Neen, er wordt wel een SharePoint site aangemaakt en aan die site kan je een plan koppelen. 
Het gemakkelijkste is om in een kanaal in Teams een plan te koppelen via de tabbladen bovenaan. 
Kan je in Planner gemakkelijk sorteren?
Dat kan zeker. Je kan bovenaan rechts op verschillende criteria gaan sorteren. Ook kan je labels toekennen aan taken om ook op die labels te sorteren.