Ze blijven¬†zichtbaar maar worden ‘ingeklapt’ onder ‘Voltooide weergeven’. Je kan dit uitklappen om ze opnieuw te bekijken of aan te passen.¬†
Kan je ‘subtaken’ die je in taken maakt ook apart toewijzen?
Neen, dat kan niet. 
Kan je bij een taak in Planner meerdere opties aanmaken onder ‘Voortgang’? Momenteel staat er enkel ‘Niet begonnen’, ‘Wordt uitgevoerd’ of ‘Voltooid’.
Neen, dat gaat niet. Je kan enkel die drie gebruiken. 
Is Planner de vervanger van MS Project?
Alhoewel Planner al heel veel kan, zijn er nog een groot aantal zaken die je alleen in Project kan doen, zoals budgetbeheer. Daarom zou ik Planner nog geen vervanger noemen. 
Waar kan ik de taken die mij werden toegewezen terugvinden?
Je vindt die links bij ‘mijn taken’. Indien je het hebt aangezet, kan je die ook in¬†To¬†Do terugvinden.¬†
Kan ik mails onmiddellijk in taken omzetten in Planner?
Dit gaat, maar niet out-of-the-box. Hiervoor zal je een flow moeten maken m.b.v. Power Automate. 
Wordt er bij het aanmaken van een team in Teams automatisch een plan aangemaakt?
Neen, er wordt wel een SharePoint site aangemaakt en aan die site kan je een plan koppelen. 
Het gemakkelijkste is om in een kanaal in Teams een plan te koppelen via de tabbladen bovenaan.