Managed services: Bepaal je IT-budget vooraf

Hoewel IT cruciaal is voor het functioneren van de meeste KMO’s en VZW’s, is het niet hun corebusiness. Logisch, die ligt in de producten of diensten die ze leveren. Daarom besteden steeds meer organisaties het beheer van hun IT-omgeving uit aan een managed services-partner. Een managed services-partner voert zijn opdracht uit op een afgesproken manier en binnen een vooraf bepaald budget.

Techne is managed service partner voor heel wat bedrijven en vzw’s. Zo kunnen zij zich volop focussen op hun kerntaken en zorgen wij voor de bedrijfszekerheid.

Dat doen we door proactief beheer, een uitgebreide monitoring en rapportering en professionele ondersteuning – 24/7 indien nodig.

Een managed services-overeenkomst wordt op maat opgesteld. Daarom starten we in de meeste gevallen met een uitgebreide scan van jouw IT-infrastructuur. Zo een IT-audit brengt mogelijke problemen en kosten in kaart en biedt een objectief advies. Een IT-audit levert verschillende zaken op:

  • Een diepgaande technische analyse van de volledige IT-omgeving (hardware, software, infrastructuur en procedures)
  • Een gedetailleerd verslag met aanbevelingen en de kostprijs daarvoor
  • Een voorstel waarin we ook de voor-en nadelen van de verschillende oplossingen toelichten

Dankzij deze audit kunnen de meest dringende problemen meteen aangepakt worden. Vervolgens kunnen we een managed service overeenkomst afsluiten. Alle mogelijke aspecten van IT kunnen er worden in opgenomen:

  • De ondersteuning van de eindgebruikers via onze helpdesk.
  • Het beheer van jouw IT-infrastructuur en applicaties.
  • Met snelle interventies zorgen we er bij storingen voor dat de werking of productie zo snel mogelijk weer operationeel is.

Verder maken we afspraken over de service level agreements (SLA’s). Die bepalen waar wij prioriteit aan moeten geven. Je hebt een directe lijn met twee van onze techniekers. Die kennen jouw IT-omgeving door en door.

Wil je graag bespreken hoe onze managed services jouw KMO of VZW kunnen helpen? Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek!

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Advocatenkantoor
“Aangezien we zelf geen informaticamensen in dienst hebben moeten we voor zo een traject kunnen vertrouwen op een partner die ons begeleidt en proactief advies geeft."
Jean Van den Bergh
Orbius
Extensa
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Extensa
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
HHG
0,0
Downtime
"Centralisatie zorgt voor efficiëntere samenwerking in woon- en zorgcentrum Heilig Hart te Grimbergen. Dankzij de managed servicesovereenkomst heeft de organisatie vooraf zicht op de IT-uitgaven en ligt de IT-strategie in lijn met de missie, visie en waarden."
Kris Vandeneede
Heilig Hart Grimbergen
Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
oxfam fairtrade
Of ik Techne zou aanbevelen bij anderen? Ja, om verschillende redenen: hun kennis van SOCIALware en ngo’s, het feit dat ze structuur brengen, steeds meedenken en zoeken naar een professionele, betaalbare maar ook veilige oplossing.”
Oxfam Fair Trade cv
plan belgie
“Het was onze IT-partner Techne die ons wees op de vele nieuwe mogelijkheden die SharePoint Online vandaag biedt en zij brachten ons, aangezien zij wisten dat gebruiksgemak zo’n belangrijke factor voor ons was, in contact met de mensen van Involv”.
Stefaan Van Bossuyt
Plan international België
huis van het Nederlands
"De bestaande VoIP oplossing van het Huis van het Nederlands was ondermaats. De gesprekskwaliteit liet te wensen over en vaak konden oproepen niet beantwoord worden door de erg beperkte configuratie mogelijkheden. Techne werd gevraagd om de problemen te onderzoeken en een oplossing voor te stellen".
Huis van het Nederlands
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
Minor-Ndako
99,99%
Uptime gegarandeerd
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Minor-Ndako
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2021 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap
Hey! Heb je vragen over deze pagina of wil je meer informatie over onze diensten? Stuur ons een berichtje!
Pieter
Marketeer Techne