Volg een innovatietraject

Innoveren is meer dan enkel jouw bestaande manier van werken aanpassen. In een innovatietraject zet je een stap verder: je neemt samen met ons elk proces in jouw organisatie onder de loep. Wij bezorgen je een overzicht van de digitale tools die jouw organisatie beter doen draaien en zelfs rendabeler maken. Als je dat wilt, kunnen wij die digitale transformatie ook in de praktijk uitvoeren.

Veel kmo’s en vzw’s hebben een stevige fundering in de vorm van hun IT-infrastructuur. Maar wat daarop gebouwd wordt, is vaak niet helemaal up-to-date. Het gaat om toepassingen en programma’s die de manier van werken sterk kunnen verbeteren. Neem nu bijvoorbeeld de chatbot op een webshop. Dat is geen hebbeding, maar een effectieve en directe manier om met klanten te communiceren.

Innoveren is niet alleen belangrijk als het gaat over jouw corebusiness. Ook op vlak van IT kan innovatie jouw bedrijf of vzw een hele stap vooruit helpen. Dit zijn enkele goede redenen:

  • Mobiliteit, communicatie en samenwerking stellen steeds nieuwe uitdagingen.
  • Het aantal nieuwe toestellen en toepassingen neemt toe, net als de uitdagingen op vlak van regelgeving rond databeveiliging. Hoe pas je deze op een goede manier toe in jouw organisatie?
  • Burgers en klanten, bedrijven en de overheid: ze eisen steeds vaker een gebruiksvriendelijke digitale dienstverlening.
  • Er zijn heel wat toestellen en toepassingen die zorgen voor vlottere organisatie, kostenefficiëntie, betere communicatie en tijdswinst.

Een innovatietraject geeft je een goed zicht op de beschikbare digitale oplossingen. Bovendien verneem je hoe je deze succesvol kan implementeren. En hoe je de invoering van deze oplossingen kan financieren.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
huis van het Nederlands
"De bestaande VoIP oplossing van het Huis van het Nederlands was ondermaats. De gesprekskwaliteit liet te wensen over en vaak konden oproepen niet beantwoord worden door de erg beperkte configuratie mogelijkheden. Techne werd gevraagd om de problemen te onderzoeken en een oplossing voor te stellen".
Huis van het Nederlands
Eigen Thuis
plan belgie
“Het was onze IT-partner Techne die ons wees op de vele nieuwe mogelijkheden die SharePoint Online vandaag biedt en zij brachten ons, aangezien zij wisten dat gebruiksgemak zo’n belangrijke factor voor ons was, in contact met de mensen van Involv”.
Stefaan Van Bossuyt
Plan international België
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
ohmega-bikes
Gebruiksvriendelijkheid voorop!
Ohmega-bikes
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2020 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap