Microsoft SharePoint training

sharepointSharePoint training nodig? Bij Techne ben je aan het goede adres. Zowel trainingen voor eindgebruikers als beheerders en IT-verantwoordelijken zijn mogelijk.

Vraag je training aan

Sinds SharePoint als cloud versie geïntegreerd is binnen de Microsoft 365 suite is het platform nog toegankelijker, betaalbaarder en daardoor aantrekkelijker geworden bij bedrijven en organisaties. Vandaag is het een van de meest krachtige platforms voor document- en procesbeheer en online samenwerken.

Vanuit SharePoint kan je samenwerken met meerdere gebruikers aan één document, maar ook documenten delen met externe partijen zoals klanten, leveranciers of partners. Door de vele mogelijkheden, integraties met de andere Microsoft 365 tools en hoge graad van beveiliging is SharePoint dé tool voor kennisdeling, samenwerking en efficiënt werken.

Voorwaarde daarvoor is wel dat deze tool correct gebruikt wordt. Vaak zien we SharePoint omgevingen met een wildgroei aan sites, waar geen afspraken zijn rond het bewaren van informatie en rechten niet goed zijn ingesteld. Dat belemmert de productiviteit en zorgt vaak voor frustraties bij gebruikers.

Wil je SharePoint optimaal en op een uniforme manier gebruiken? Dan is een SharePoint training aangewezen. Enkele topics die we kunnen aanhalen (het programma wordt aangepast naar jouw noden) zijn:

  • Wat is SharePoint
  • Waarom en wanneer SharePoint gebruiken
  • Voorbereiding
  • Structuur en terminologie
  • Soorten sites
  • Rechten
  • Documentbeheer en metadata

Vraag je training aan

Training FAQ

We passen onze trainingen aan op maat van jouw organisatie en de deelnemers.  In overleg kunnen we daarom meer of minder tijd besteden aan een bepaald topic. We trachten steeds in halve of volledige dagen te werken, waarbij verschillende trainingen gecombineerd kunnen worden.

Categorie: Training FAQ

Zeer zeker. Wij raden bijvoorbeeld steeds aan om de SharePoint training te combineren met OneDrive. Dit omdat deze oplossingen vaak in tandem naast mekaar gebruikt worden. Deze trainingen kunnen dan weer aangevuld worden met bijvoorbeeld een training in Teams of OneNote.

We stellen het programma dus volledig af naar uw behoeften.

Categorie: Training FAQ

Dat kan, al raden we dan aan om dan 1 groep in de voormiddag in te plannen en een tweede in de namiddag.

Categorie: Training FAQ

Onze trainingen zijn heel hands-on. We gaan dus meteen aan de slag in een live omgeving (dit kan jouw omgeving zijn of een demo omgeving). Om dit efficiënt te laten verlopen en elke deelnemer goed te kunnen begeleiden beperken we de groepen tot maximaal 14 deelnemers.

Categorie: Training FAQ

Zeer zeker. Om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen starten we vaak wel met een korte introductie. Zo is het bij een SharePoint opleiding belangrijk om de structuur en enkele belangrijke termen te kennen om vervolgens efficiënt te kunnen gaan werken binnen SharePoint.

We zorgen ervoor dat alle deelnemers meteen aan de slag kunnen binnen jullie (demo) omgeving. Daarvoor is het belangrijk dat we vooraf toegang krijgen tot jullie Microsoft omgeving zodat we bijvoorbeeld een testsite kunnen opzetten. Voor de opleiding stemmen we dit met jou af.

Categorie: Training FAQ

Trainingen kunnen in-house (bij jullie of bij Techne) gegeven worden, maar kunnen desgewenst ook vanop afstand doorgaan via een online vergadering.

Categorie: Training FAQ
Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
oxfam fairtrade
Of ik Techne zou aanbevelen bij anderen? Ja, om verschillende redenen: hun kennis van SOCIALware en ngo’s, het feit dat ze structuur brengen, steeds meedenken en zoeken naar een professionele, betaalbare maar ook veilige oplossing.”
Oxfam Fair Trade cv
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
B&V invest
"De samenwerking verloopt heel vlot; de mensen bij Techne zijn steeds bereikbaar en maken duidelijke en goede afspraken. Dat is voor ons het belangrijkste."
Didier Bocqué en Jonathan Vandevelde
B&V Invest
Claes printing
25K
Besparing
"Technologisch advies in lijn met de bedrijfsstrategie bespaart Claes Printing meer dan €25.000 aan licenties. De specifieke noden van het bedrijf werden grondig onderzocht en op die manier konden gepaste, schaalbare oplossingen voorgesteld worden."
Claes & Roels Printing
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
HHG
0,0
Downtime
"Centralisatie zorgt voor efficiëntere samenwerking in woon- en zorgcentrum Heilig Hart te Grimbergen. Dankzij de managed servicesovereenkomst heeft de organisatie vooraf zicht op de IT-uitgaven en ligt de IT-strategie in lijn met de missie, visie en waarden."
Kris Vandeneede
Heilig Hart Grimbergen
Ter-Duinen
De afsplitsing van moederorganisatie CM (Christelijke Mutualiteiten) zorgde ervoor dat de IT-omgeving van Zorgverblijf Ter Duinen volledig afgesplitst moest worden. Er werd een servercluster opgezet en alle data werd overgezet. Op maandagochtend waren meer dan 100 pc’s, laptops en andere apparaten operationeel, net als het wifinetwerk.
Zorgverblijf Ter Duinen
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
Extensa
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Extensa
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2021 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap
Hey! Heb je vragen over deze pagina of wil je meer informatie over onze diensten? Stuur ons een berichtje!
Pieter
Marketeer Techne